11 Mart 2012 Pazar

Bakın Dostlar; Gece yatağımdayken

ansızın sebepsiz bir şekilde kalkıp dolabımı karıştırdım. Unuttuğum bir defterin arasından "O"nun günlüğünden sebepsizde kopmuş bir sayfa geçti elime. Diğer yazılarından bir özelliği yoktu. Liseye başladığının ilk gününü yani 26 Ekim 2009'u anlatan bir sayfa ve altında ufak bir yazı buldum. Keyifli okumalar


Hatırlarmısın ;
Ne kadarda mutluyduk
Hani bir kızımız, birde oğlumuz vardı seninle
Sen kızımıza hergün makyajlar yapıp ayakkabılar giydirecektin
Ben ise oğlumuza hergün yeni bir şeyler öğretecektim.
Sen o ufak kıza mini mini etekler giydirip sallanmayı,
Ben ise oğlumuza nasıl adam olunacağını öğretecektim
Sen ona çılgınca gezip tozmayı
Ben oğlumuza nasıl ağır başlı olunacağını öğretecektim
Kızımız deli dolu
Oğlumuz efendi adam gibi adam olacaktı
Biraz daha büyükdüklerinde;
Sen ona erkeklerin canını nasıl yakacağını
Ben ise oğlumuza dim dik ayakta durmasını öğretecektim
Sen ona gençliğin bir kere geldiğini deli dolu ama aklı başında yaşamasını
Ben oğlumuza sahip çıkması gereken değerleri öğretecektim
Ve en sonunda ;
Sen kızımıza nasıl aşık olunacağını öğretecektin
Ben oğlumuza arada nasıl çapkınlıklar yapılacağını
Sen ona bana nasıl deli gibi aşık olduğunu anlatacak
Ben oğlumuza her kadınla ol ama bir tanesini yaşa diyecektim
Sen nasıl vefakar olunacağını
Ben ise her kadının bir gün gideceğini ve bunlar karşısında dim dik göğsü ileride durmasını öğretecektim
Çocuklarımız aslında bizim içimizde olan ama dışarıya vuramadıklarımızdı.
Sen nasıl aşık olunacağını öğrettin bana
Ben ise sadece seni yaşamak istedim
Sen deli dolu yaşarken
Ben 15 yaşında nasıl olgun davranıcağımı aradım
Sen hatalarımıza gülmeyi öğrettin
Ben ise sana hataların nasıl telafi edileceğini
Sen benim canımı nasıl yakacağını çok iyi bildin
Ben ise öğrettiğim gibi dim dik duramadım ayaklarımın üstünde
Kızımızın senden öğreneceği çok şey vardı, hepsi yarıda kaldı
Sen çekip gittin
Ben ise şimdi;
İki küçük çocuğumuzla senin yollarını gözlüyoruz.

evet dostlar. okadar zaman sonra tekrar gözlerimi doldurdu. Buda böyle bir anım işte.
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder