24 Haziran 2013 Pazartesi

Çelik yürekli adam

06:47 25.06.2013
Tam 1 ay 1 gün anısına

Seviyorum.. Onun beni sevdiğinden kat kat fazla seviyorum
ama benim sevgim ona ağır gelir;
bunu göstermiyorum ve hiç bir zaman göstermeyeceğim
biliyorum ağır gelir eminim bundan çünkü ben bu güne kadar neyi sevdiysem
kalmayı değil gitmeyi tercih ettiler, bunu yaptılar.. yaptırdılar.. yapmak zorundaydılar.. belki de...
sertleşti, nasırlaştı yüreğim çelik gibi oldu ne bir gitmenin karşısında eğilip bükülür;
nede aşkın o tarif edilemez ateşinde erir.
Gurur ile işlenip inatla dövülmüş bir yürek benimkisi
ona hiç bir zaman söylemeyeceğim onu ne kadar sevdiğimi.. bu benim hatam olur
ben neyi sevdiysem gitti, o yüzden uzak duruyorum sevdiğim çoğu şeyden
artık eskisi kadar kahve bile içmiyorum
güneşin doğuşu da tat vermiyor artık
korkardım karanlıktan ve artık geceleri yürüyen bir adam oldum çıktım
dedim ya sevdiğim herşeyden uzak duruyorum artık
ona da uzağım.. uzak olmak zorundayım.. çünkü yanımda..
varsın o da gitsin sorun değil ama;
daha ödemem gereken taksitleri var be.
savaşa benzetiyorum bu aşkı,
yüreklerin çarpıştığı, dayanıksızların kaybettiği bir savaş ve bu savaşta benim adım
çelik yürekli adam;
sende gideceksin birgün, çekilmez bir insanım ben dayanamaz herkes
annem bile öyle diyor.
biliyorum sende gideceksin ve o gün ben elimde bir şişe şarap
ve bir sigarayla seni izliyor olacağım
gitmeni istemiyo olucam, sana deli gibi aşık olucam
sensiz yapamayacağımı biliyorum, sadece alışmaya çalışıcam
sana, yokluğuna...
sessizce "gitme !" diye çığlık atıcam, "bir adım daha atma dur orda beni böyle bırakma"
"seninle olan binlerce hayalim var benim" "ve sana ihtiyacım var, ömrümün sonuna kadar"
ama tabiki o bunların hiç birisini duymayacak..
içimde fırtınalar kopmasına rağmen
susucam, ve gitmene izin vericem
sigaramdan son bir duman daha çekip
sadece ardından adımlarını sayacağım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder