1 Haziran 2013 Cumartesi

Hoş geldin hayatıma

Açıkçası neye inanacağımı bile unutturmuştu bana. İçinde bulunduğum durum girdap gibi git gite derine çekiyordu, girdabın en dibinde bir yalnızlık bileklerimden kavramış kendini bana bağlamıştı. Binlerce beyazın içinde simsiyah bir gölge gibi geziyordum artık. Belki suçlusu bendim, belki beni böyle yapmışlardı, sıcacık bir kalbi bir demirci gibi döve döve soğutmuşlardı taş gibi sert çelik gibi bükülmez hale getirmişlerdi belki, belki böyle yaratılmıştım yaratıcım bunu istiyordu ama hep belki, belki, belki... Artık belkilerde benimle beraber olmuştu her gece yatağımda seviştiğim binlerce belkim vardı. Tek tek söz veripte bırakamadığım. Bu içinde bulunduğum durumu birisine mâl etmeliydim kafayı yemeden önce. Ben böyle yaratılmışım en güzel cevaptı içimi rahatlatmaya. Taa ki "Beni neden böyle yarattın?" sorusuna kadar. Günlerce aylarca kızdım yaratana, nefret ettim, küstüm, küfürler yağdırdım peşine ama olmuyordu hiç bir cevap yoktu. Ben onunla konuşuyordum ama pek dinlediğini zannetmiyorum. Yılmadım her gece ona uzandım, her gece onu rahatsız ettim bıkmayacaktım bir gece ondan borç istedim seni ve bir gün cevap verdi bana. Cehennem ateşinin içinden ufak bir serinlik lutfetmişti bana. Bir kor gibi yanan ruhuma kendi nefesinden bir serinlik verdi. Aslında hiç konuşmadığını duymuştum tanrının ama bana ne demek istediğini anlıyordum. Duymuyordum ama anlayabiliyordum. Her gece haykırışlarımdan rahatsız olacak ki sonunda beni susturmak için onu gönderdi bana ve dedi ki ardından; İşte senin anahtarın, biliyorum biraz uzun sürdü ama buna değeceğinden şüphen olmasın. Kendi içinde kurduğun ufak kraliyetinde işte senin kraliçen. Beraber koşabileceğin, seni içine çeken girdaptan ona sarılarak kurtulabileceğin, ufak bir sandalla okyanusları aşabileceğin tek başınıza tüm güzellikleri fethedebileceğin, bin bir parçaya ayrılmış ruhunun tek toplayıcısı. Sana borç veriyorum bunu, bir gün geri alacağım ve o güne kadar yaşadığınız tüm güzel anılarınız bana ödeyeceğin taksidin olacak. Unutma ben zar atmam ve neden bu kadar uzun sürdüğünü soracak olursan, senin için en mükemmeli biraz zamanımı aldı. Buydu işte, sonunda kazanmıştım ve hoş geldin sevgilim harap ve bitap şehrime, tut elimi, hadi artık inşa etmemiz gereken geç kalınmış binlerce hayalimiz var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder