5 Ocak 2013 Cumartesi

Hayallerimizden taç yaptım sana

Anlatamıyorum sanırım. Kafamın içinde duman gibi dolaşan binlerce hayal. Seninle olan, olmayan,baş harfinin geçtiği bütün herşey, artık aşkı geçti bambaşka bir seviyedeyim. Olmadı galiba.. Alışamadım yine.. Zaten içtiği sigarayı bile en fazla 3 saat bırakabilen bir insan ne kadar alışabilir yokluğuna, gidişine, buz gibi Ocak ayında bir fincan kahve mutluluğunu yaşatan tebessümüne,  o, hani o  beni bırakıpta  elveda deyişine işte.. Zaten ne kadar alışabilir ki sigarayı bile en fazla 3 saat bırakabilen bir insan ?. Topladım bütün hayallerimi ince ince, sık sık dokudum. Her bir ilmiği, her bir düğümü en saf duygularımla attım üzerine ise, bir kadının anne olacağı gün ki heyecanını işledim. Taç yaptım hayallerimden sana kraliçesi ilan ettim hayallerimin. Kalbe giriş törenini ellerimle hazırladım duygularımdan halılar serdim ayaklarının altına. Binlerce hayalin kraliçesi yaptım seni. Tüm herşeyi kurmuştum. Ben imkansızları istiyordum çünkü herkesin yaptığını değil ben seninle imkansızları başarmak istiyordum. Bütün hayallerimi imkansızlıklar üzerine kurmuştum hani bir bir hepsini aşacaktık ya. Hani televizyonlardan görüpte söz vermiştik ya hastalıkta sağlıkta diye sonra uzunca bir kahkaha patlamıştı "neler oluyor bize ?" demiştin. Bende "aşkın son vapurundayız ve kalkış sireni çalıyor galiba" diye cevap vermiştim. Ufacık ellerin avuçlarımda Simsiyahh gözlerini kısıp, dudakların hafif açık, gözlerimin ardını görmek ister gibi derince bakmıştın ya. Hiç yakışmadı bu bakışlara elveda demek. Ufacık ellerini avuçlarımın içinden sanki onları cehennem ateşinde yakmak istercesine cezalandırarak çekmen. Hiç yakışmadı kara kız. Birde kara kız olayı var dimi. Unuttum bahsetmeyi.. Bak, yavaş yavaş kopuyor parçalar yerinden. Ufak ufak siliniyor hafızamdan bazı şeyler. Elini çabuk tut kara kız. Tüm parçalar sigara dumanı gibi dağılmadan bir nefes daha çekelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder