1 Ocak 2013 Salı

Anka Kuşu

Küçük bir çocuğun saflığını taşımak istemiştim, insanlara aldırmadan, ne olduğunu bilmeden yaşamak, anlayamadığım duygulara kapılarak, karnımdaki garip sancıları kelebek sanarak. Hayallerimle yaşamak istemiştim uçan arabalar, konuşan çiçekler, ve sihirli periler. Her gece yatmadan önce camın önünde sihirli anka kuşunu bekleyerek. Ama o hiç gelmedi, karnımdaki kelebekler aslında kelebek değilmiş ve arabalarda uçmuyormuş biliyormusun ? Anneme de sordum Nerede Anka kuşu ? Nerede Diş perilerim ? Hani annecim kelebeklerim nerede ? Büyüyosun oğlum demişti. Çok üzülmüştüm. O kuş artık hiç gelmeyecekti ve dişlerimi periler asla götürmeyecekti. Neden büyüyorum anne ?Büyümeyi ben istememiştim oysaki. Ben her gece Anka kuşunu beklemek istiyordum. Çiçeklerle konuşmayı, İnsanlara aldırmamayı... Ben büyümek istememiştim oysaki... Hep çocuk kalmak istemiştim. Dizimdeki yaralarıma ağlamayı, Çıkan dişlerime sevinmeyi istiyodum. Neden büyüyorum ben ? Çocuk kalsaydım ya Allahım ? Allah dede olarak anlatsalardı yine seni ? Noel babanın aslında olmadığını neden söylediniz ki bana ? Suç işlediğimde bana neden kötü gözle bakıyorsunuz ki ? Öcüler gelcek deseniz yetmezmiydi ? Bunları ben istememiştim ama neden benide dahil ettiniz bu hayata. Ben çok birşey istememiştim aslında. Ben sadece her gece Anka kuşunu beklemek istiyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder